GDPR

Regulamentul UE 2016/679 – pe scurt GDPR – prevede un proces mai transparent și mult mai sigur de colectare și administrare a datelor personale pe care cu toții le furnizăm atunci când tranzacționăm online.
Mai jos veți găsi o descriere detaliată a datelor pe care le colectăm de la dvs. prin completarea de formulare online sau înscrierea la newsletter (scopuri de marketing), dar și ale datelor pe care le colectăm pentru înregistrarea și rezervarea comenzilor, cât și pentru informarea dumneavoastră privind caracteristicile sau orice alte aspecte privind serviciile și produsele comercializate de noi (executarea contractului). De asemenea, vom specifica ce facem cu aceste date și cum puteți avea oricând acces la ele.

1. Informații generale

Protecția datelor dvs. cu caracter personal este importantă pentru noi.
Atunci când vă prelucrăm datele cu caracter personal, noi, SC All About Cars SRL, cu sediul social în București, Sos. Farbica de Glucoza 9B, Bl B, Sc A, Ap 103, înregistrată la ORC București sub nr. J2025034569000, având CUI, (“All About Cars” sau „Societatea“) acționăm în calitate de operator în conformitate cu prevederile GDPR.
Pentru orice aspect cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, puteți contacta responsabilul nostru cu protecția datelor la următoarele date de contact: ………………………….

2. Când colectăm date despre dvs.?

Colectăm datele dvs. cu caracter personal atunci când, de exemplu:
• sunteți interesat de serviciile noastre de închiriere și ne contactați prin unul dintre canalele disponibile (e-mail, telefon, vizită la sediu, website);
• sunteți reprezentant sau persoană de contact a unei entități juridice care dorește sau desfășoară relații comerciale cu noi;
• utilizați serviciile noastre de închiriere autovehicule;
• cererea/solicitarea dvs. de închiriere autovehicul a fost redirecționată către noi de către alte website-uri unde ați solicitat închirierea de autovehicule din flota Societății ………………………………..;
• navigați pe website-ul nostru sau vă creați un cont de utilizator pe website;
• ne contactați prin diverse canale (inclusiv cele de social media) pentru a solicita informații în legătură cu serviciile noastre;
• ați acordat permisiunea altor societăți, cum ar fi partenerii noștri comerciali, precum și unor terți, să facă schimb de informații cu noi cu privire la dvs.;
• vă abonați la comunicări de marketing (Newsletter), alerte sau alte servicii oferite de noi.

3. Scopurile prelucrării

Prelucrăm datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:
• în scopul asigurării comunicării atunci când sunteți interesat de serviciile noastre (ca persoană fizică sau reprezentând o entitate juridică), în relații contractuale sau de interes legitim;
• în scopul creării și administrării contului de utilizator, preluarea solicitărilor de închiriere autovehicule din cadrul contului de utilizator;
• în vederea îndeplinirii obligațiilor noastre legale și a urmăririi intereselor noastre legitime;
• în scopul urmăririi intereselor noastre legitime;
• în vederea prezentării / oferirii de informații privind alte servicii oferite de partenerii Societății, numai în măsura în care ați fost de acord să primiți astfel de informații;
• în scopuri de marketing, în măsura în care ați fost de acord cu aceste scopuri, vizând în general: oferte comerciale, evenimente, sondaje de opinie, analize de piață, interviuri, recenzii.

4. Datele cu caracter personal prelucrate

Vom putea prelucra următoarele categorii de date:
• Detalii personale: cum ar fi numele și prenumele, datele personale conținute de copia actului care atestă identitatea (Cod numeric personal, seria și numărul actului, ziua de naștere, locul nașterii, data de expirare) și datele personale conținute de copia permisului de conducere (număr permis, categorie, perioada de valabilitate).
• Calitatea: clienți persoană fizică sau reprezentant/persoană de contact a unei entități juridice;
• Informații de contact: cum ar fi adresa de e-mail, numărul de telefon, adresa și codul poștal;
• Informații despre rezervare: data de început și de sfârșit a rezervării, locația de unde se dorește a fi ridicat autovehiculul;
• Informații despre locație: atunci când utilizați un autovehicul închiriat putem afla locația dvs.;
• Informații financiare: numărul de card de credit/debit, istoricul plăților efectuate în relația cu Societatea;
• Informații ce privesc calitatea dvs. de client: istoricul serviciilor, informații prelucrate în programele noastre informatice;
• Informații privind comunicările/contactul cu consultanții Societății: înregistrarea unui apel telefonic, o scrisoare sau un e-mail transmis;
• Istoricul dvs. de navigare pe website-ul Societății.

În principal, datele cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt: datele dvs. de identificare, date tranzacționale, financiare, demografice, de localizare sau alte date cu caracter personal pe care le colectăm direct de la dumneavoastră sau din alte surse atunci când deveniți clientul nostru.

5. Temeiul juridic al prelucrării

Baza legală pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal pentru fiecare din scopurile menționate mai sus este:
• necesitatea executării contractului la care dumneavoastră sunteți parte sau cererea dumneavoastră înainte de încheierea unui contract;
• interesele legitime ale Societății, de exemplu: protejarea bunurilor și valorilor societății și pe cele ale clienților, prevenirea, detectarea și investigarea infracțiunilor, constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
• îndeplinirea activităților aferente controalelor și solicitărilor de informații ale autorităților cum ar fi Agenția Națională pentru Administrare Fiscală (ANAF), Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC), Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), Poliția Română;
• de asemenea, vă prelucrăm datele cu caracter personal atunci când prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public.

6. Tipuri de destinatari către care se pot divulga datele cu caracter personal colectate

În cazul în care sunteți un client al nostru, datele dvs. cu caracter personal pot/vor fi transmise către:
• furnizorii implicați în mod direct/indirect în prestarea serviciilor din domeniul închirierilor auto
• autoritățile statului (inclusiv autorități fiscale);
• contabili, auditori, experți judiciari, avocați sau alți asemenea consilieri externi ai Societății sau către terțe persoane care furnizează produse și servicii companiei (furnizorii de servicii de pază, de sisteme IT, consultanți financiari);
• furnizorii Societății implicați în mod direct/indirect în procesul de marketing și promovare.

Depunem toate eforturile pentru a ne asigura că toate entitățile cu care lucrăm stochează datele dumneavoastră cu caracter personal în condiții de siguranță și securitate.

7. Datele colectate în mod automat

Când vizitați Website-ul, noi colectăm date în mod automat prin browser sau dispozitivul dvs., prin utilizarea cookie-urilor și a tehnologiilor similare. Vă rugăm să consultați Politica de utilizare Cookies pentru informații suplimentare cu privire la acest lucru.

8. Perioada de păstrare

Vom păstra datele dvs. personale atât timp cât este necesar sau permis, având în vedere scopul (scopurile) pentru care au fost obținute și în conformitate cu cele prezentate în această Notă de informare. Criteriile pot cuprinde: perioada contractuală, interesul față de serviciile Societății, alte perioade prevăzute de lege. Cu titlu de exemplu, datele de contact prelucrate în scop de marketing vor fi prelucrate pe durata pentru care vă mențineți acordul pentru a primi astfel de comunicări, la retragerea consimțământului acestea urmând a fi șterse.

9. Servicii oferite de terți

Această informare nu vizează prelucrările efectuate de părți terțe care acționează în calitate de operatori independenți. Societatea nu își asumă responsabilitatea pentru modul în care sunt prelucrate datele vizitatorilor săi după accesarea unor linkuri către website-uri terțe.

10. Securitatea datelor cu caracter personal

Respectăm proceduri stricte de securitate privind stocarea și dezvăluirea datelor dvs. cu caracter personal și le protejăm. Putem divulga informațiile dvs. unor terțe părți de încredere pentru scopurile stabilite în această Informare.

11. Drepturile dumneavoastră

Sunteți îndreptățit să primiți informații de la Societate cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. În acest sens, beneficiați de următoarele drepturi:
• Dreptul de a retrage oricând un consimțământ dat în vederea opririi unei prelucrări a datelor care se bazează pe consimțământul dvs.;
• Dreptul de a obține o confirmare din partea noastră că prelucrăm sau nu datele cu caracter personal care vă privesc;
• Dreptul la opoziție – vizează dreptul dumneavoastră de a vă opune prelucrării datelor dvs. cu caracter personal, spre exemplu în considerente de marketing;
• Dreptul la rectificare sau ștergere – se referă la corectarea datelor cu caracter personal inexacte, care pot fi corectate sau șterse;
• Dreptul de a depune o plângere – poate fi exercitat în cazul în care considerați că drepturile de care beneficiați în calitate de persoană vizată au fost încălcate. Vă puteți adresa oricând, cu o plângere sau sesizare în acest sens, Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România (fax: +40 318 059 602, email: anspdcp@dataprotection.ro).

Pentru exercitarea acestor drepturi, precum și pentru orice întrebări suplimentare cu privire la această informare, ne puteți contacta la: ………………………………………



@2025 Toate drepturile rezervate. | Creat de 360advertising.ro

Scrie-ne aici

Completează formularul pentru a rezerva mașina dorită

Formular de rezervare

Completează formularul pentru a rezerva mașina dorită